lan Marvell/Aquantia AQC113CS (10Gbps) Firmware Version 1.5.42

Re: Marvell/Aquantia AQC113CS (10Gbps) Firmware Version 1.5.42

1 เดือน 3 สัปดาห์ ที่ผ่านมา
#5278
Try: shut down & power off the system. Then unplug the ethernet cable & the PC's power cord. Then press and hold the front panel power on switch for several seconds, to discharge the PSU capacitor.
Then re-plug the power cord & power the system back on, to see if the LAN port has re-appeared in Device Manager.

กรุณา เข้าสู่ระบบ หรือ สมัครสมาชิกใหม่ เพื่อเข้าร่วมวงสนทนา

Re: Marvell/Aquantia AQC113CS (10Gbps) Firmware Version 1.5.42

1 เดือน 2 สัปดาห์ ที่ผ่านมา
#5299
Sorry for the late reply.

กรุณา เข้าสู่ระบบ หรือ สมัครสมาชิกใหม่ เพื่อเข้าร่วมวงสนทนา

เวลาที่ใช้ในการสร้างหน้าเว็บ: 0.076 วินาที
ขับเคลื่อนโดย ระบบฟอรัม Kunena